Onze tools

Beheer zelf identiteiten met Alfapass Web

Wat is Alfapass Web?

Alfapass Web stelt bedrijven in staat om op een gecontroleerde en vertrouwelijke manier identiteitsgegevens te verwerken en te organiseren binnen de werkomgeving.

Self-service platform

Identiteiten en abonnementen aanvragen of beheren, facturatie opvolgen, meldingen en herinneringen ontvangen, bedrijfsgegevens up-to-date houden? Op Alfapass Web doe je het allemaal zelf.

Snel en efficiënt

Alfapass Web is jouw thuisbasis om gecontroleerde Alfapass-identiteiten aan te vragen. Je medewerker kan ongeveer 2 minuten later zijn of haar nieuwe Smartcard afhalen.

Gebruiksvriendelijk

Alfapass Web werd gecreëerd voor de gebruikers: verschillende mensen binnen bedrijven. Het is daarom een uiterst intuïtief en easy-to-use platform.

Wat doe je met Alfapass Web?

Beheer

Alfapass Web is de snelste manier om je Alfapass-toepassingen te beheren: van identiteiten en abonnementen tot gebruikers en gegevens.

Beheer
Facturatie

We verzamelen alle facturen in één handig overzicht op Alfapass Web.

Facturatie
Updates

Ontvang de nodige meldingen en krijg op gepaste tijden de juiste herinnering.

Updates

Voordelen Alfapass Web

Zekerheid

Je gebruikers, managers en jijzelf kunnen op beide oren slapen: alle gegevens zijn in veilige handen op Alfapass Web.

Tijdsbesparing

We delen de nodige informatie met onze andere systemen. Hierdoor winnen je medewerkers veel tijd en vermijden ze onnodige bezoekersregistraties.

Self-service

Alfapass Web is de snelste manier om je Alfapass-toepassingen zelf te beheren. Je beheert er alle identiteiten, kan de nodige zaken raadplegen en statussen opvolgen.

Nog meer Alfapass tools

Alfapass 103-min

Alfapass Smartcard

Een geverifieerde identiteit in kaartvorm.

Alfapass 416-min (1)

MyAlfapass

Bewijs jouw identiteit met een handige app.