Wat is Alfapass Web?
Alfapass Web stelt bedrijven in staat om op een gecontroleerde en vertrouwelijke manier identiteitsgegevens te verwerken en te organiseren binnen de werkomgeving.
Self-service platform
Identiteiten en abonnementen aanvragen of beheren, facturatie opvolgen, meldingen en herinneringen ontvangen, bedrijfsgegevens up-to-date houden? Op Alfapass Web doe je het allemaal zelf.
Snel en efficiënt
Alfapass Web is jouw thuisbasis om gecontroleerde Alfapass-identiteiten aan te vragen. Je medewerker kan ongeveer 2 minuten later zijn of haar nieuwe Smartcard afhalen.
Gebruiksvriendelijk
Alfapass Web werd gecreëerd voor de gebruikers: verschillende mensen binnen bedrijven. Het is daarom een uiterst intuïtief en easy-to-use platform.
Wat doe je met Alfapass Web?
Alfapass Web is de snelste manier om je Alfapass-toepassingen te beheren: van identiteiten en abonnementen tot gebruikers en gegevens.
We verzamelen alle facturen in één handig overzicht op Alfapass Web.
Ontvang de nodige meldingen en krijg op gepaste tijden de juiste herinnering.
Voordelen Alfapass Web
Zekerheid
Je gebruikers, managers en jijzelf kunnen op beide oren slapen: alle gegevens zijn in veilige handen op Alfapass Web.
Tijdsbesparing
We delen de nodige informatie met onze andere systemen. Hierdoor winnen je medewerkers veel tijd en vermijden ze onnodige bezoekersregistraties.
Self-service
Alfapass Web is de snelste manier om je Alfapass-toepassingen zelf te beheren. Je beheert er alle identiteiten, kan de nodige zaken raadplegen en statussen opvolgen.